مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-04دانش

میز دانشجو| پاسخ به سؤالات متداول آموزشی در باب ادامه تحصیل


میز دانشجو در این قسمت سؤالات متداول آموزشی در باب ادامه تحصیل را پاسخ می دهد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ  دانشجو اگر پس از قبولی در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام مراجعه کنند و بعد از آن پشیمان شده باشد و بخواهد ادامه تحصیل دهد چگونه باید عمل کند؟ ، میز دانشجو سوالات پیرامون این قضیه را شرح می دهد.

سوال 1: دانشجو اگر پس از قبولی در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام مراجعه کنند و بعد ازآن پشیمان شده باشد و بخواهد ادامه تحصیل دهد چگونه باید عمل کنند؟ پاسخ: در صورتی که از نظر نظام وظیفه مشکلی نداشته باشد و دانشگاه موافقت کنند، می تواند با در دست داشتن مدارک تحصیلی و مدارک شناسایی خود به دانشگاه مراجعه و درخواست ثبت نام کنند.

مدت زمان عدم مراجعه (اولین نیمسال تحصیلی)، مرخصی با احتساب سنوات منظور خواهد شد و دانشجو باید شهریه ثابت آن ترم را پرداخت کنند.

سوال 2: آیا پذیرفته شدگانی که تا پایان شهریور ماه فارغ التحصیل نشوند، می توانند در همان سال تحصیلی درخواست ثبت نام کنند؟ پاسخ: به صورت مشروط بله؛ پذیرفته شده با دادن تعهد کتبی برای ارائه مدرک خود تا پایان بهمن ماه همان سال و در صورت کسب مجوز از سازمان سنجش، دانشجوی ورودی بهمن ماه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| پاسخ به سؤالات متداول آموزشی در باب ادامه تحصیل

میز دانشجو| پاسخ به سؤالات متداول آموزشی در باب ادامه تحصیل